• Kuninkaallinen Hovihankkija vuodesta 1986
  • Massiivinen messinki
  • 10 vuoden takuu
vas med kvistar bredvid värmeljus och schampooflaskor på skänk

Reklamaatiot

tvål och grå handduk ovanpå ljus träpall i viitkaklat badrum

Verkkokaupan reklamaatiot ja palautukset

Onko tuotteessa jotain vikaa?

Mahdollisista vioista ja virheistä tulee aina ilmoittaa sähköpostitse, ja viestissä tulee mainita tilaajan nimi, osoite, sähköpostiosoite, tilausnumero ja kuvaus viasta. Lähetämme tässä tapauksessa teille esimaksetun palautusrahtikirjan

Jos mahdollista, liitä mukaan valokuva viasta tapauksen käsittelyn nopeuttamiseksi. Reklamaatio-oikeus on voimassa riippumatta siitä, onko vika näkyvä vai piilossa oleva. Reklamaation edellytyksenä on kuitenkin, että vika ei ole aiheutunut tuotteen virheellisestä käsittelystä.

Kun tuote on palautunut meille, työntekijämme tarkistaa, onko kyseessä valmistusvirhe vai johtuuko virhe ulkoisesta vahingonteosta tuotteen toimittamisen jälkeen.

Jos reklamaatio tehdään asentajan asentamasta tuotteesta, korvataan vain tuote. Asennuskustannuksia ei korvata.

Lisää informaatiota löytyy ostoehdoistamme.

Muuttuiko mieli?

Teillä on aina oikeus palauttaa ostamanne tuotteet 60 pv:n kuluessa tavaroiden vastaanotosta.
Täyttäkää tässä tapauksessa lähetyksen mukana oleva palautuslomake ja lähettäkää se palautettavien tuotteiden mukana meille.

Mikäli haluat käyttää peruuttamisoikeutta, vastaat itse asiakkaana palautusten kustannuksista.

Ostot liikkeestä

Jos haluat palauttaa, tai reklamoida hankkimastasi Smedbo-tuotteesta jonka olet ostanut joltain jälleenmyyjältämme, sinun tulee aina tuotteen vaihtamiseksi tai palauttamiseksi olla yhteydessä siihen liikkeeseen, josta ostit tuotteen. Tämä pätee myös, jos ostit tuotteen jälleenmyyjän verkkokaupasta.
Reklamaatiotapauksessa jälleenmyyjä/liike vie asian Smedbon käsiteltäväksi.